fredag den 12. september 2008

Nej det går desværre ikke så godt.........

Jeg kan ikke komme i gang igen efter to uger med influenza. Efter 5 måneder med et godt træningsforløb med kun opadgående formkurve, så kommer alt lortet væltende ned, den ene skade afløser den anden…..øv øv
Lige nu står jeg der, at jeg er frarådet til at løbe, også i Berlin… min højre akildesene er hævet….
Det er muligvis affaldsstoffer fra influenzaen der køre rundt i kroppen. Så hvis ikke det negativ snart vender, så bliver jeg vist kun hepper i nede i Berlin……..

Næste gang skal det være lidt mere impulsivt, det med at træne et halvt år, og så falde i en bananskrald……. Det gider jeg ikke igen :o)

Ps. kan i ikke skrive jeres navn på blokken så man kan se hvem den tilhøre..

Optimistiske løbehilsner Peter

Ingen kommentarer: